Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Sztuki walki

Go down 
AutorWiadomość
Tano
Administrator
Tano


Liczba postów : 87
Data dołączenia : 03/07/2014
Skąd : wymiar Arnes !

Moja Postać
Wiek postaci: 19 lat
Tytuły:

Sztuki walki Empty
PisanieTemat: Sztuki walki   Sztuki walki Icon_minitimePią Lip 04, 2014 6:29 pm



Sztuki walki Hktf
Hikui – najprostszy i zarazem podstawowy ze wszystkich stylów walki. Hikui skupia się głównie na atakach wykonanych pięścią; kopnięcia nie są praktycznie wcale używane. Pozycja walki jest bardzo krótka, ręce są zbliżone ku głowie, by w razie ataku błyskawicznie wykonać obronę. Styl stawia na lekko zgarbioną postawę. Ataki użytkownika tej techniki skupiają się głównie na sile fizycznej, uderzenia mają być krótkie, szybkie, lecz i silne. Hikui stawia na walkę w zwarciu, bardzo bliską - stąd ataki wykonywane są z biodra. Styl z pewnością najmniej precyzyjny, starający się jak najbardziej efektywnie powalić przeciwnika, dlatego też styl walki nie posiada żadnych widowiskowych ataków. Wykorzystywany jest w każdym zakątku wymiarów, ze względu na swoją prostotę.
Bonus do: siła +1


Sztuki walki 9k9s
Kaseki – uważany za styl kamienia, ze względu na pokładanie wszystkich zdolności w siłę i wytrzymałość. Dość ciężka technika; od uniku cenniejsza jest w niej obrona, którą każdy użytkownik stara się wykształcić w najlepszym stopniu. Kaseki jest uniwersalnym stylem, pomimo szkolenia mocnej obrony, sztuka walki nakazuje zadawać potężne uderzenia. Podczas walki wykorzystuje się zarówno ręce jak i nogi, dominują zamaszyste uderzenia, których celem jest najszybsze posłanie przeciwnika na podłogę. Charakterystyczna jest również dość długa pozycja, której celem się ustabilizowanie walczącego i zwiększenie siły jego ciosów, której moc płynie z pewnej postawy i mocnego nacisku na podłoże.
Bonus do: siła +2


Sztuki walki Bjmy
Yasei – najbardziej prymitywny i dziki ze wszystkich stylów walki. Polega głównie na wykorzystywaniu potężnych ataków, kosztem szybkości. Ważnym elementem Yasei jest również zasada wykorzystywania każdego dowolnego przedmiotu w czasie walki, co ma ułatwić nam zwycięstwo. Wszelakie nieczyste sztuczki i przechytrzanie przeciwnika są tutaj najważniejsze. Podczas pojedynku używa się zarówno ataków z pięści jak i kopnięć. Zasada jest jedna - atak musi być jak najbardziej skuteczny. Sztuka walki powstała dzięki Zmiennokształtnym, którzy stworzyli ją bazując na dzikości i nieprzewidywalności zwierząt. W Yasei chodzi o przetrwanie, bez żadnych skrupułów, wszystkie chwyty dozwolone. Najważniejsze jest to, żeby wygrać i nie dać się zabić.
Bonus do: siła +2


Sztuki walki K5ef
Kakumei– styl obecnie uznawany za następstwo Gensei. Podobnie jak w jego poprzedniku, dużą rolę odgrywa precyzja, jednak nie jest tak rygorystycznie traktowany jak styl płomienia. Walka musi być jak najbardziej skuteczna, także nieraz wyszkolone układy i ciosy wykonywane są w różnoraki sposób i można wręcz powiedzieć, że Kakumei ma wiele odmian. W przeciwieństwie do Gensei, większą rolę odgrywa tu siła. Atak jest połączeniem zarówno zręczności jak i potęgi użytkownika. Pozycja jest długa lub średnia, w zależności od interpretacji walczącego. Najważniejsze jest by cios dotarł i zadał oczekiwany efekt. W obronie najczęściej wykorzystywane są parowania, odpychanie nadciągającego ciosu, czy wyprzedzenia.
Bonus do: siła +1
zręczność +1



Sztuki walki Nuph
Hikari – styl stawiający na lekkość i zarazem szybkość ataków. Wartością podrzędną jest tutaj siła fizyczna wykonawcy. Atak musi być jak najszybszy, a przy tym jak najbardziej precyzyjny. Uderzenia wykonuje się zazwyczaj za pomocą otwartych dłoni, wielcy mistrzowie tej sztuki są nawet w stanie blokować ostrza za pomocą dłoni. Hikari bowiem uczy w jaki sposób przekazywać energię w momencie trafienia. Dlatego też siła użytkownika nie jest tak użyteczna jak zręczność i precyzyjność. Styl walki nakazuje również poznanie czułych punktów danej istoty. Mistrzowie Hikari najczęściej znają anatomię większości istot magicznych. Stąd sztuka walki, w której oprócz sumiennego treningu wymagane jest też użycie wiedzy. Styl powstał w wymiarze Ładu, gdzie praktykowany jest przez mędrców i potężnych magów, ponieważ pomaga odnaleźć wewnętrzny spokój.
Bonus do: zręczność +2


Sztuki walki Izrx
Majikku– sztuka walki niezwykle podobna do Hikari, z jedną zasadniczą różnicą. Podczas pojedynku użytkownicy tego stylu pokrywają swe dłonie skondensowaną energią magiczną, aurą poprawiającą siłę i wytrzymałość. Dobrze opanowany Majikku umożliwia nam blokowanie magicznej broni białej. Należy zwrócić uwagę, że podobnie jak w Hikari, uderzenia wykonywane są głównie za pomocą rąk. Styl walki nie zakłada wymierzania ataków na specjalne części ciała. Cios ma być po prostu szybki i celny. Pomimo dość dużej siły ofensywnej, Majikku stosowany jest głównie w defensywnej postaci, gdyż ręka pokryta aurą, świetnie nadaje się do blokowania każdego rodzaju broni. Styl walki często wykorzystywany wśród żołnierzy Ryodanu.
Bonus do: zręczność +1
kontrola aury +1



Sztuki walki Tbo3
Furaito – styl wymagający ogromnej gibkości i zręczności. Walka przypomina sztukę, uderzenia są płynne, przypominające układ taneczny. Wojownicy praktykujący Furaito, uczą się tak zwanej walki w powietrzu. Polega ona na wykonaniu jak największej ilości ataków, podczas skoku. Podczas walki wykorzystywane są głównie kopnięcia, dzięki którym użytkownik tego stylu utrzymuje przeciwnika na pewną odległość. Furaito jest zdecydowanie najbardziej widowiskowym stylem walki, charakterystyczne wykonywanie ciosów sprawia, że styl jest uznawany za jeden z najcięższych do opanowania. Wręcz mówi się, że do Furaito należy się urodzić, gdyż wytrenowanie wymaganej sprężystości jest niezwykle trudne. Styl walki wykorzystywany głównie przez Zmiennokształtnych, ze względu na ich wrodzoną gibkość.
Bonus do: zręczność +2


Sztuki walki 1nu5
Ningen – bardzo specyficzny styl walki, wymagający niezwykłej precyzji. Ningen stawia głównie na pojedyncze ataki. Znakiem rozpoznawczym tej techniki są charakterystyczne uderzenia wykonywane zaledwie jednym lub kilkoma palcami. Mottem stylu jest niesienie ulgi, stąd wojownicy praktykujący tą niezwykłą sztukę, starają się zakończyć walkę jak najszybciej, przy czym starając się jak najmniej zranić przeciwnika, by umarł bez cierpienia. Ningen oprócz bycia stylem walki, jest również stylem życia, głównym celem jest niesienie pomocy, ukojenia. Jego użytkownicy cenią życie, a gdy już zmuszeni są do walki, pragną uniknąć cierpienia u oponenta.
Bonus do: zręczność +1
wytrzymałość +1



Sztuki walki G6x1
Gensei – najstarszy ze wszystkich stylów walki. Według legendy został stworzony przez pierwszych magów i wojowników. Gensei potocznie nazywany jest stylem płomienia, choć z nie ma nic w sobie z tego żywiołu. Styl walki uznawany jest za jeden z najbardziej rygorystycznych. Atak musi być idealny, pozycja podczas jego wykonywania musi być długa, stabilna. Wykorzystuje się zarówno ataki z pięści jak i kopnięcia. Ciosy muszą być precyzyjne, efektywne. Dość często wykonywane są niskie ataki, polegające na nagłym uderzeniu w brzuch, za pomocą łokcia czy pięści. Gensei jest połączeniem stylu ofensywnego i defensywnego. W jego przypadku zręczność i siła są tak samo ważne. Szybkość przydatna jest podczas uników i wyprzedzeń, które są podstawą tego stylu, natomiast siła do wykonywania potężnych i zarazem porywczych ataków, które szybko poślą przeciwnika na ziemię.
Bonus do: siła +1
zręczność +1
wytrzymałość +1



Na start gry gracz nie posiada żadnego stylu walki, walczy wówczas po "swojemu". W momencie opanowania któregoś ze stylów walki, wpisuje się on do naszych technik.
Podczas gry jesteśmy w stanie opanować kilka stylów walki, jednak ich bonusy się nie kumulują tylko nakładają na siebie, czyli:
Posiadacz Gensei i Yasei otrzyma bonus do: siła +2, zręczność +1, wytrzymałość +1.
Powrót do góry Go down
https://jigen.forumpl.net/t134-tano-raion#229
 
Sztuki walki
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Regulamin :: Księga wiedzy-
Skocz do: